5,2

Var och kollade läget på vågen igen och nu har jag gått ner sammanlagt 5,2 kilo sen jag började det här programmet, så jäkla härligt! Dom berättade också att i Västerås har folk gått ner över ETT TON!!  med VV sedan januari 2010...rätt otroligt eller hur?

Men hur ska jag komma över tröskeln att sluta vara soffpotatis, är så jäkla lat så det är skamligt. Borde ju röra på mig så jag inte blir helt sladdrig i fläsket allteftersom kilona försvinner. Men jag vill tro att det ska bli lättare när snön och kylan säger farväl (undanflykter, inte alls!!) och tron ska ju verka allt sägs det så vi får väl hoppas det.
Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Det gäller att ta itu med en sak i taget.. Motionen kommer när du är redo.. =)

2010-02-26 @ 16:17:08
URL: http://annamicaelas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Hur var ditt namn?

Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Kommentar:


Trackback