Neråt, neråt :-)

Jaha, positivt på vågen igen när jag var på VV. Fan vad jag känner mig taggad nu, jag tänker inte ge mig den här gången, ska ha nått mitt mål innan året är slut. Det kommer säkert att komma veckor när inget händer och jag bara vill ge upp men då hoppas jag att min kära dotter och mina underbara arbetskamrater stöttar och hejar. Som tur är så är vi ett gäng på jobbet som kämpar för samma sak så man kan stötta varann hela tiden. Hoppas att jag får med Mica på samma tåg också men jag tror hon sparar till biljetten så hon kliver nog snart på *blink* *blink*. Ska försöka lägga in lite goda recept i helgen om inte annat för att kunna ta fram själv när jag har idétorka.
Bye for now!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag tror på dig.. Det verkar som att du har funnit din grej för att nå dit du vill.. =)

2010-02-18 @ 11:45:03
URL: http://annamicaelas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Hur var ditt namn?

Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Kommentar:


Trackback