Suck!

Usch vad allt känns motigt för tillfället. Har tappat kontrollen över vad jag äter igen...det som har gått bra så länge :-(. Nu hittar man ju alltid något att skylla på och jag skyller på semester utan disciplin! Det kommer att bli bättre när jag kommer in i normala vanor igen har jag bestämt mig för. Nu är det ju ingen katastrof, det rör sig om ca 2 kilo upp på vågen men det vet jag ju av erfarenhet att dom 2 kilona kan bita sig fast rätt ordentligt. Ska lägga upp ett schema för min träning snarast möjligt och inte avvika från det. Vill inte gå upp det jag har lyckats plocka bort!!!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Du kommer igen ;o)

2010-07-27 @ 22:39:05
URL: http://annamicaelas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Hur var ditt namn?

Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Kommentar:


Trackback