Wii :-)






Har införskaffat Wii och jäklar vad roligt det är. Nu jäklar ska träningen sätta fart. Fortsätter att minska i klädstorlek så än så länge funkar mitt matintag. Viktväktarna har blivit mina nya idoler, det funkar bara så jäkla bra. Men jag är rädd för att jag lever i nått rus just nu och oftast när jag gör det kan det gå åt skogen med dunder o brak. Jag ska nog försöka ta det lite lugnt och inte yvas alltför mycket. Men däremot ska jag investera i ett par riktiga löparskor och börja lite försiktigt med löpträning varvat med gång.

Med hopp om en fortsatt aktiv sommar!!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Ja, Wii var ett bra beslut trots allt =)

Och på tal om löpträningen; du var jätteduktig idag..

2010-06-13 @ 00:10:38
URL: http://annamicaelas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Hur var ditt namn?

Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Kommentar:


Trackback