Heey!

Har varit lite dåligt med uppdatering från min sida. Men vågen fortsätter att peka nedåt, har nu en viktminskning på 16,7 kilo sen i januari så jag tycker att jag är lite värd en klapp på axeln. Men jag måste försöka bli bättre på att röra mig, kanske skulle skaffa mig ett gymkort igen. Problemet är ju att det inte blir så mycket mer än löpband och benmaskiner  jag kan träna eftersom jag ska operera axel nummer två snart och inte kan köra några armmaskiner. Men det kan det nog vara värt i alla fall.

Jag mår fortfarande lika bra av att köra VV även om jag börjar bli lite mer sugen på kvällarna nu än förut men det får bli mycket frukt och nån glass ibland.

Lite mat igen :-))




Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Hur var ditt namn?

Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Kommentar:


Trackback